amozeshB

فناوری

amozeshB

فناوری

  • ۰
  • ۰

 iBT تافل یک تست کامپیوتری چهار ساعته با چهار بخش است: ریدینگ، لیستنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ. شما از یک مهارت اصلی برای هر بخش استفاده می کنید (به این ترتیب در بخش ریدینگ شما باید متن هایی را بخوانید و در بخش لیستنینگ باید به کلیپ های صوتی گوش دهید)، در برخی سؤالات نیز نیاز به استفاده از مهارت های مختلف دارید.
تمام بخش ها زمان بندی دارند و شما همیشه ۲۰ دقیقه در بخش اسپیکینگ و ۵۰ دقیقه در بخش رایتینگ زمان دارید.
با این حال، بخش های ریدینگ و لیستنینگ به علت سوالات تجربی متفاوت هستند. بخش ریدینگ به اندازه ۶۰ تا ۸۰ دقیقه طول می کشد، در حالی که لیستنینگ بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد. هیچ نشانه ای به شما نمی گوید که کدام سؤالها تجربی هستند و کدامیک از آنها نیستند، بنابراین زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد این موضوع نکنید – فقط بیشترین سعی خود را روی تمام سوالات بگذارید!
سرانجام، در وسط آزمون، بین بخش های لیستنینگ و ریدینگ، یک زمان استراحت ۱۰ دقیقه ای خواهید داشت. این زمان اجباری است، به این معنی که شما باید آن را بپذیرید. در طی آزمون می توانید استراحت های کوتاه دیگری را خودتان انجام دهید، اما شما نمی توانید این زمان ۱۰ دقیقه ای را صرف کار دیگری بکنید.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۵/۱۲
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی