amozeshB

فناوری

amozeshB

فناوری

  • ۰
  • ۰

 ۱-سبک یادگیری شما چیست؟خیلی ها از من بعنوان یک مدرس زبان سوال می کنند که بهترین روش یادگیری زبان مثلا آلمانی یا انگلیسی چیست؟ مهم ترین نکته همین است! به خودتان نگاه کنید و ببینید شما چه نوع زبان آموزی هستید؟
آیا بصری (Visual) هستید که مطالب را به کمک تصاویر، خیلی بهتر و سریع تر یاد می گیرد؟آیا شنیداری (Auditory) هستید که به کمک فایل های صوتی بهتر می آموزد؟جنبشی (Kinesthetic) هستید؟ یعنی از طریق تعامل با دیگران و در کلاس بهتر یاد می گیرید؟اگر قبلا هم زبان دیگری یاد گرفته اید، ببینید تجربه شما چه می گوید؟ در بسیاری از کلاس های آموزش زبان فرانسه، بیشتر به جنبه گفتاری پرداخته می شود و از جنبه مهم نوشتاری غافل می شوند.

همچنین تجربه ثابت کرده است که بسیاری از افراد در کلاس نمی توانند تمرکز کنند یا موارد برهم زننده تمرکز زیاد است یا نمی توانند مطالب را برای بار اول یاد بگیرند و بار دوم هم کسی نیست که به آنها آموزش دهد. ضمنا خیلی ها وقت کلاس رفتن را ندارند. یکی از بهترین راه ها برای همه مشکلات فوق استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان آلمانی است.
حتما بخوانید: ۱۰۰ درس رایگان تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آلمانی (مشابه نصرت)
۲- در هر روز ۳۰ لغت و عبارت یاد بگیریددر سه ماه چیزی حدود ۷۰ درصد کلمات مورد نیاز سطح ابتدایی تا متوسطه زبان آلمانی را با این مقدار از کلمات خواهید آموخت. سعی کنید کلماتی را انتخاب کنید که رایج ترین هستند.
مطمئن شوید که هر روز کلمات را در قالب جملات بکار برده و تمرین می کنید (تا فراموشتان نشوند)کلمات پر کاربرد زبان آلمانی را جستجو کنید (روی همین لینک کلیک کنید، ۳۰۰ تای از آنها را همین الان به شما نشان دادیم!)هر چیزی در محیط اطراف خصوصا در خانه می بینید با معادل آلمانی صدایش کنید (تمرین جالب و بسیار موثری است)از فلش کارت ها و موبایل تان استفاده کنید (یعنی لیست لغاتی که همیشه همراهتان باشد)۳- گرامر آلمانی را بصورت اصولی بیاموزید نه اینترنتی!منظور این است که فعل ها و اسم ها چه تفاوت هایی دارند (خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید مهم است!).
گرامر هر زبانی به طرز عجیبی در یادگیری سریع و آسان تر آن زبان تاثیر دارد. مثلا اینکه وقتی می خواهید بگویید اتاق کناری من، اشتباها نگویید کنار اتاق مناز همین ابتدا تلفظ صحیح خصوصا حروف الفبای زبان آلمانی را یاد بگیرید

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....


 

  • ۹۹/۰۵/۱۲
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی