amozeshB

فناوری

amozeshB

فناوری

  • ۰
  • ۰

 ۱-چگونه شروع می کنید؟

زمانی که شروع به یادگیری زبان فرانسه می کنید، می توانید به صورت خود آموز این کار را انجام دهید یا این که آموزشگاهی را انتخاب کنید و آموزش ببینید.

اگر به صورت خود آموز شروع می کنید، ابتدا باید اولویت هایتان را در نظر بگیرید. چرا می خواهید زبان فرانسه را یادبگیرید؟ آیا می خواهید به فرانسه مسافرت کنید؟ آیا می خواهید شعر و ترانه به زبان فرانسوی بنویسید؟ با توجه به هدفی که دارید باید تمرکز خود را متناسب با آن مهارت ها از جمله نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن بیشتر کنید؛ مثلا اگر می خواهید به فرانسه مسافرت کنید و با فرانسوی ها ارتباط برقرار کنید باید بیشتر تمرکز شما روی شنیدن و صحبت کردن باشد. اگر می خواهید به صورت خودآموز زبان فرانسه بیاموزید حتما این بسته های را ببینید!

اگر برای یادگیری به آموزشگاه بروید، مربی به شما برنامه آموزشی می دهد و مطابق آن برنامه شما باید مطالعه کنید.

۲- برنامه آموزشی سنتی یادگیری زبان فرانسه برای سطح مقدماتی
سرفصل/عناوین یادگیری زبان فرانسه برای سطح مقدماتی (A1) شامل این موارد است:

سلام و احوال پرسی
یادگیری صرف فعل های با قاعده فرانسه ER,IR,RE,
صرف فعل های زمان حال etro,avoir,aller,prendre,pouvoir,devoir,…. حدود ۳۰ فعل رایج بی قاعده
حرف تعریف های زبان فرانسوی: معین، نامعین، وابسته
سوال پرسیدن با est-ce que و جابه جایی
صفت های با قاعده و بی قاعده، مالکیت، صفت اشاره
ضمایر مفعولی
معرفی Passe’-compose’. صرف بیشتر فعل ها
هنگام یادگیری مطالب بالا تعدادی واژه مفید و کاربردی نیز خواهید آموخت. علاوه بر آن در دل مکالمه هایی که هرجلسه هنگام شروع کلاس با شما صحبت می شود، تعدادی واژه جدید وجود دارد. اگر فرانسوی را به منظور برقراری ارتباط با فرانسوی ها می آموزید می توانید غیر از ثبت نام در کلاس های آموزشی راه های مفید دیگری را نیز امتحان کنید.


۳-آموختن زبان فرانسه با یک روش هوشمند =گوش دادن به فایل های صوتی
اولین قدم برای مطالعه زبان فرانسوی به منظور برقراری ارتباط با فرانسوی ها این است که شما همزمان با مطالعه کتاب ها به فایل های صوتی نیزگوش بدهید. تقریبا غیر ممکن است که شما بتوانید فرانسوی را فقط با مطالعه کتاب و بدون گوش دادن به فایل های صوتی یاد بگیرید زیرا که در زبان فرانسه آن چیزی که نوشته می شود با آنچه که تلفظ می شود خیلی متفاوت است.

اگر هدف شما این است که با فرانسوی ها ارتباط برقرار کنید باید این زبان را هم در سطح کوچه و خیابان و هم در سطح رسمی تر یاد بگیرید. مراقب باشید

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۵/۱۲
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی